اخبار

اخبار

مجتمع تجاری و خدماتی میدان ساعت تبریز احداث می‌شود

وی با اشاره به تصمیم شورای عالی سرمایه‌گذاری مبنی بر استفاده مفید از فضای موجود در ایستگاه میدان ساعت تصریح کرد: هدف ۲ مجموعه درون سازمانی معطوف به احداث یک بنای ماندگار در راستای معماری خاص شهری و لحاظ قدمت تاریخی میدان ساعت است.

وحیدکیا با اشاره به اینکه تنها به دنبال جذب منابع و بهره‌برداری‌های مالی نیستیم، گفت: تمرکز شهرداری تبریز بر روی احداث چنین بنای ماندگار برای شهر تبریز است.

وی افزود: آغاز این پروژه، طلیعه‌ای است برای اجرایی کردن بناهای ماندگار با رویکرد معماری خاص ایرانی و بومی که در آینده در سایر ایستگاه‌های خط یک و ۲ عملیاتی می‌شود.

حسین منیری‌فر، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز نیز با اشاره به استفاده از ظرفیت سازمانی داخل مجموعه شهرداری بیان داشت: تبادل تفاهم‌نامه مشارکتی احداث مجتمع تجاری، خدماتی میدان ساعت یکی از رویدادهای بی‌نظیر در داخل مجموعه شهرداری است که سازمان عمران، رسالت اجرای سازه و تحویل فضاهای تجاری، فرهنگی را عهده‌دار است.

امضاء این تفاهم‌نامه و اجرای آن با هزینه‌کرد بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان، بستری را فراهم آورد تا ۲ مجموعه از این رویداد استقبال کنند و هر ۲ سازمان با وحدت درون سازمانی بتوانند موجبات رضایت شهروندان را فراهم آورند.

تبلیغات یکتانت - راست - اخبار

 

عضویت در خبرنامه

جدید خبرها و محتوا و پیشنهادات ویژه را در ایمیل خود بخوانید

اطلاعات تبریز

تبريز به گواه تاريخ، شهري با قدمت بيش از چهارهزار ساله مهد تمدن و شهرنشيني و مرکز مبادلات تجاري و بازرگاني در شنالغرب ايران هست. اطلاعات تبریز سعی دارد با شناساندن تبريز به هموطنان در داخل و خارج از کشور، بتواند خدمتي به اين شهر و همشهريانش داشته باشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به اطلاعات تبریز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید توسط web Yazilim