به گزارش خبرنگار اطلاعات/ نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: زلزله در کمین تبریز است و ضرورت دارد اتاق بحران تبریز نیز فعال شود.
علیرضا نوین نماینده مردم تبریز در دیدار نمایندگان مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با فرماندار شهرستان تبریز در فرمانداری این شهرستان با اشاره به اینکه شأن و جایگاه تبریز در حوزههای مختلف باید حفظ شود، اظهار کرد: هماهنگی بهتر بین دستگاههای اجرایی شهرستان از حساسیتهای تبریز میباشد که برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان مورد توجه بوده و در این زمینه نیز از ظرفیتهای خیرین و بخش خصوصی باید به نحو احسن بهره ببریم.وی گفت: زلزله در کمین تبریز است و ضرورت دارد اتاق بحران تبریز نیز فعال شود.
علی جعفریآذر دیگر نماینده مردم تبریز در این دیدار گفت: باید از ظرفیتهایی شهرستان تبریز در حوزههای مختلف برای مقابله باچالشهای حمل و نقل، آرد و نان، مباحث آب و بازار بزرگ تبریز استفاده کنیم.

